Stap 1

Om te beginnen moet er in outlook een account aangemaakt worden.
Ga naar uw Accountinstellingen.

Stap 2

Klik in het Accountinstellingen menu op Nieuw… om de wizard te starten en te beginnen met het aanmaken van uw account.

Stap 3

Configuratiemenu’s doorlopen
Vink (handmatig isntellen of extra servertypen) aan en klik weer op volgende.

Stap 4

Vink (POP of IMAP) aan en klik weer op volgende.

Stap 5

Outlook gegevens invullen

Vul uw naam en uw E-mailadres in.

Kies het type account, IMAP.

Stel voor zowel server voor inkomende als server voor uitgaande e-mail de server mail.website.nl in.

Bij gebruikersnaam  uw E-mailadres  en en vul uw wachtwoord in.

Stap 6

Extra outlook instellingen

Klik op Meer instellingen… rechtsonder in het scherm.

Ga naar het tabblad Server voor uitgaande e-mail en vink de bovenste optie aan, Voor de server voor uitgaande e-mail (SMTP) is verificatie vereist.

Stap 7

Ga naar het tabblad Geavanceerd en vul hier bij Uitgaande e-mail (SMTP):  587 in en klik vervolgens op ok.

 

Stap 8

Om te controleren of alles werkt moet u klikken op Accountinstellingen testen… rechtsboven.

Wanneer beide taken met succes zijn voltooid drukt u op sluiten en vervolgens op volgende en voltooien.

 

Uw outlook account is nu aangemaakt.

 

Kom je er niet uit?

Geen probleem, we helpen je graag!
Neem contact met ons op!

Hulp op afstand!

Soms kan het handig zijn dat wij van afstand toegang krijgen op jouw computer download het gratis programma teamviewer.